FAQ

Data publikacji: 2017-01-04

Chcesz wiedzieć więcej?

Jesteś w dobrym miejscu - tutaj możesz znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Płatności za wylicytowane przedmioty odbywają się tylko i wyłącznie za pośrednictwem przelewów bankowych na konto wskazane w informacji o przybiciu.
  • Po dokonaniu płatności czekamy na potwierdzenie właściciela o zaksięgowaniu środków na rachunku. Po otrzymaniu tej informacji przesyłana jest wiadomość drogą mailową o możliwości odbioru wylicytowanego przedmiotu. Bez powyższego potwierdzenia nie ma możliwości odbioru. Należy pamiętać, że pierwszeństwo w odbiorze pojazdu mają osoby, które umawiają odbiór poprzez kalendarz odbiorów dostępny w panelu oferenta po otrzymaniu informacji, że pojazd jest gotowy do odbioru.
  • Jazdę próbną wykonuje rzeczoznawca podczas sporządzania wyceny przedmiotu. Wszelkie spostrzeżenia bądź ewentualne nieprawidłowości wykryte w jej trakcie opisane są w dokumencie załączonym na aukcji. Próby drogowe we własnym zakresie są niemożliwe.
  • Tak istnieje możliwość dokonania próby rozruchowej na życzenie Klienta. Takie działanie może wykonać również nasz pracownik na życzenie Klienta podczas rozmowy wideo w przypadku wykupienia takiej usługi.
  • Zgodnie z regulaminem aukcyjnym każdorazowo przed licytacją należy zapoznać się osobiście ze stanem technicznym przedmiotu. Wycena załączona na aukcji ma za zadanie ustalić wartość przedmiotu nie zaś ustalać jego stan.

    Wyjątek stanowią pojazdy parkowane poza terenem ECR, a wystawione na sprzedaż, gdzie w aukcji jest wyraźnie wskazane, że oględziny są niemożliwe.
  • Każdy pojazd ma aktualne ubezpieczenie OC, jest ono wypowiadane podczas odbioru pojazdu. Nasz pracownik na życzenie Klienta może przedstawić korzystną ofertę ubezpieczenia. Doradca ubezpieczeniowy jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 503 931 202
  • Wypowiedzenie sporządzane podczas odbioru przesyłane jest do właściciela pojazdu, jednak każdorazowo należy również we własnym zakresie poinformować odpowiednie towarzystwo ubezpieczeniowe o wypowiedzeniu polisy.
  • Istnieje możliwość upoważnienia do odbioru osoby trzeciej. W tym celu niezbędne jest pełnomocnictwo na wzorze przesyłanym w informacji o możliwości odbioru przedmiotu i przekazanie go w oryginale umocowanej osobie. Przy odbiorze należy posiadać dokument ze zdjęciem umożliwiającym zweryfikowanie danych. Akceptowany jest również podpis pełnomocnictwa poprzez podpis elektroniczny kwalifikowany.
  • Na placu w Komornikach i Tarczynie odbiór możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 16.30 po wcześniejszym umówieniu w kalendarzu odbiorów bądź telefonicznie. W przypadku przedmiotów z placów nie będących w jurysdykcji ECR, odbiór należy awizować pod podany na aukcji nr telefonu lub adres e-mail.
  • Istnieje możliwość zakupu przedmiotów na aukcjach przez osoby fizyczne, jednak nie dla wszystkich sprzedawców. W przypadku braku takiej możliwości widnieje stosowna informacja na aukcji iż jest ona skierowana jedynie do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. Informacja taka widoczna jest po zalogowaniu i wejściu w daną aukcję.
  • Faktury sprzedażowe są wystawiane i wysyłane przez właściciela przedmiotu na adres podany podczas procesu rejestracji. W przypadku sprzedawców współpracujących z Europejskim Centrum Remarketingu proces może potrwać kilka dni. Dla przedmiotów zakupionych bezpośrednio od Europejskiego Centrum Remarketingu faktury wystawiane są w ciągu 1 dnia roboczego.
  • Jedyną formą zakupu przedmiotu jest udział w licytacji za pośrednictwem portalu www.poleasingowe.pl, nie przyjmujemy ofert kupna w żadnej innej formie.
  • Zakładka multilicytacji znajdująca się w panelu oferenta umożliwia licytowanie z jednego ekranu kilku przedmiotów jednocześnie po uprzednim dodaniu ich do panelu multilicytacji – opcja dostępna po zalogowaniu z pozycji przedmiotu.
  • Każdy sprzedawca posiada swój indywidualny regulamin aukcyjny lub uległ on zmianie, albo pierwszy raz coś licytujemy u danego sprzedawcy . Przed przystąpieniem do licytacji należy się z nim zapoznać i zaakceptować, wówczas pojawi się okienko umożliwiające złożenie oferty.
  • Pojazdy zabezpieczone na naszych placach nie mogą ich opuszczać, istnieje jednak możliwość udostępnienia pojazdu celem weryfikacji przez specjalistę na miejscu lub skorzystania z serwisu należącego do ECR znajdującego się na terenie placu w Komornikach.